Taltidningshjälpen

Taltidningsprenumeranter och tidningsföretag kan få hjälp av MTM via Taltidningshjälpen.
Taltidningshjälpen hjälper till med:
- Internetproblem – kan ge besked om spelaren har kontakt med taltidningsservern
- Tidningsproblem – ger besked om taltidningen finns tillgänglig som den ska
- Handhavandeproblem – kan svara på hur spelaren, appen och systemet fungerar.
- Hårdvaruproblem – kan hjälpa till med felsökning på spelare och router
- Förbättringsförslag – tar emot förslag på förbättringar t.ex. uttalsförbättringar till talsyntesen, produktion av taltidning och funktioner i spelaren
- Prenumerationsärenden – som gäller byte mellan korttidning, fullängdstidning, profiltidning och editioner
- Observera att Taltidningshjälpen inte svarar på frågor om kostnad, faktura eller allmänna prenumerationsfrågor. Detta hänvisas till er kundtjänst.
Kontakt
Telefon: 020-311 211
Epost: taltidningshjalpen@polarprint.se
Öppettider
Mån-fre: Kl. 08:00 – 16:00
Lunchstängt: Kl. 12:00 – 13:00
Rekommenderad läsning
Tre enkla steg till framgång
20 maj 2024
Prenumerationsprocessen
20 maj 2024
Stöd i dagligt arbete
20 maj 2024
Här har vi samlat information som är bra för det dagliga arbetet i kundtjänsten. Ladda gärna ner vår informationsbroschyr.
Prenumerantärenden
20 maj 2024
Här samlas de ärenden som kundtjänstmedarbetare behöver vidarebefordra till MTM eller Taltidningshjälpen. Klicka på det du vill göra för att komma till ett formulär.
